Als uw belangstelling voor het leven en werk van Gustav Mahler door onze website of anderszins is gewekt of u had toch al het voornemen zich daarover wat meer te willen oriënteren, dan is donateur worden van onze stichting een uitstekende mogelijkheid. En voor het bedrag van (minimaal) € 35 per jaar voor individuen hoeft u dat zeker niet te laten. De bedragen zijn voor studenten en uitkeringsgerechtigden € 30, buitenland € 45 en instellingen € 70 per jaar. Op die wijze steunt u niet alleen onze stichting in financieel opzicht (die geen enkele structurele subsidie of bijdrage ontvangt!), maar als donateur ontvangt u ook (drie- maar meestal) viermaal per jaar (dus elk kwartaal) ons tijdschrift Mahler Nieuws, waardoor u de ontwikkelingen binnen 'Mahler-land en omstreken' op de voet kunt volgen!

Vandaar onze uitnodiging donateur te worden: u steunt de stichting in het realiseren van haar doelstellingen en het biedt u o.a. een platform om met gelijkgezinden in aanraking te komen!

N.B. Uw gegevens zijn uitsluitend bestemd voor gebruik door de donateuradministratie, de penningmeester en verzending van het Mahler Nieuws. De gegevens worden niet aan derden verstrekt!

Uw gegevens
Velden met een * zijn verplichte velden.
Titel(s) voor uw naam:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Titel(s) achter uw naam:
Geslacht:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
Land:*
Telefoonnummer:
Mobiel nummer: